Cerita petang-petang

Pulang dari kerja. Buka sahaja pintu rumah, si ibu berlari-lari membuka tv. Si anak, terkedek-kedek mengutip CD Barney di atas lantai. Si ibu mahu tonton Manjalara. Si anak memegang CD Barney. ‘Nak, nak, nak, nak!,’ kata si anak.

Si ibu tidak mahu mengalah, si anak tetap nak, nak, nak, nak!

Nasib baik si bapanya cool sahaja. Nah, Ummi ambil tv. Adam ambil laptop.

Baba? Tetap dengan Dopodnya.

Haha!

Advertisements

8 Respons

  1. oooo… nak kata ada dopod la…

    hehe 😉

  2. dopod tu dah ada entri masa nak beli dulu kan…

    apa la yang beh sangat ngan cerita perempuan gemuk jadik kurus tuh…

    ni komen terlewat… kerajaan ni, suka beno tipu rakyat ye.. tinggi gunung pun tipu, apa lagi benda lain… kekekek….

  3. Kema, Pakchik, ya… pasal dopod dah cerita lama dulu.

    Pasal gunung tue… kan Malaysia Boleh? erk.. Bodoh? :>

  4. adam naqiuddin minat barney!
    adam naufal pun minat barney jugak
    tak sangka nama sama minat pun sama 🙂
    *1st time bagi komen walapon selalu jugak singgah kat sini.

  5. 🙂

  6. yah, ya… lepas ini jangan segan untuk tinggal komen lagi 🙂

    achik, senyum je? :>

  7. sama la kita. abah nak tengok citer p.ramlee. mak pulak nak tengok drama tv1. abah selalu kalah. abah beli tv plasma 29″. mak melopong. cucu tengok happy feet kat lap top je…huh, susah tak sekata.

  8. Bayan, selamat singgah. Jangan lupa singgah lagi 🙂

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: