Merdeka dan aiskrim

Kata Pakchik El,

Merdeka bagi adam ialah bila ko tak larang apa dia nak buat, bagi apa dia nak makan, suka dia mana nak panjat..

Mungkin inilah yang di maksudkan oleh Pakchik itu.

4 Respons

  1. haha… merdeka kko adam ya… mesti ummi dok ghalik tengok manjalara neh.. kekeke….

  2. hahaha.. merdeka sungguh Adam.. 😉

  3. hakhakhak … aku sangat gumbira tgk Adam merdeka sebab dulu2 aku pun cenggitu gak. Aku suka kalo mak tak larang apa yg aku nak makan, apa yang aku nak main, dan nak panjat ape pun tak larang huwawawawawa…!! 😉

    Adam! Yip, yip, horayyyy!!!

  4. Pakchik, masa tu… buke ghalik tengok manjalara, ghalik bergosip dengan Mak Long Adam. Heh!

    Achik, ya..ya, dunia kanak-kanak dunia merdeka. 🙂

    Adikyah, kamu dah merdeka ke?

Tinggalkan Jawapan

