Cerita orang makan gaji (4)

Aku dah buat keputusan. Surat sudah dikarang. Dua hari lagi, akan aku berikan surat itu kepada mereka yang sepatutnya.

Dan selepas ini, aku mungkin jarang-jarang kerja di malam hari seperti ini. Teringatkan Adam di rumah. Adakah dia sedang tidur senyenyak ini?

Atau adakah dia terjaga berkali-kali, mencari babanya untuk dibuatkan susu? Ah! Alangkah enaknya kalau aku juga dapat tidur selena Adam dalam gambar di atas. ZzzzZzzz….

7 Respons

  1. Alangkah enaknya kalau aku juga dapat tidur selena Adam dalam gambar di atas.

    mung nok tido dale ndo?
    kekekekek…

  2. wei wei good luck!

  3. oh2 tgh mengarang surat ‘chenta’ la ni.. hehe..

    all the best.. 🙂

  4. Tidur yang nikmat. Tido dalam buai ker? Oh!

    Selamat Maju Jaya!

  5. hohoho! dah ngarang ek. hehehe .. selamat maju jaya. lepas ni buleh tidoi dalam endoi macam adam. 😀

  6. Pakchik, yo…yo, nok tido dale ndo…Adam ulek… heh!

    KB, achik, adikyah, izinni, terima kasih 🙂

  7. […] aku mula bercuti esok, aku akan buat keputusan penting berkaitan kerjaya aku.  Walaupun surat perletakan jawatan telah aku hantar minggu lepas, boss-boss aku tidak mahu aku keluar.  […]

Tinggalkan Jawapan

