Cerita orang makan gaji (5)

Hari ini, sebelum aku mula bercuti esok, aku akan buat keputusan penting berkaitan kerjaya aku.  Walaupun surat perletakan jawatan telah aku hantar minggu lepas, boss-boss aku tidak mahu aku keluar.  Tiga tuntutan telah aku kemukakan jika mereka mahu aku terus bekerja dengan mereka. 

Petang nanti aku akan tahu samada mereka dapat memenuhi tuntutan tersebut atau tidak.  Semoga Allah mempermudahkan dan memberi petunjuk untuk aku membuat keputusan yang terbaik untuk diri dan keluarga. 

Esok, aku akan mula bercuti. Akan berada di Langkawi selama tiga hari, dari 29 Ogos hingga 31 Ogos. Mula bekerja kembali pada Isnin depan. Oleh itu, keputusan samada aku bertukar kerja atau tidak, hanya minggu depan akan aku letakkan di blog ini.

Sementara seminggu aku bercuti, aku akan cuba sediakan entri-entri awal untuk blog ini, kalau sempat. Komen? Maaf, tidak dapat dilayan buat sementara. Jangan lupa datang lagi minggu depan, atau subscribe sahaja di sini.

Jumpa lagi, wassalam.

8 Respons

  1. dude, kirim! milo ais!

  2. Kadang-kadang aku terpikir jugak, nak berhenti kerja lebih susah daripada nak dapatkan kerja.

  3. Wah! Bos tok begitu menyayangimu hehehe..! Ya, betul kata encit kamal. nak benti keja lebih mencabar dari nak dapatkan keje. Banyak pro n cons nak kene letak dalam senarai.

    Tok, moga diberi petunjuk olehNYA!

  4. The entire universe is within you. Answer to ANY problem can be found there. Zikr always, Insya-Allah “optimal” solution can be obtained.

  5. sombong! kekekek….

  6. selamat bercuti.. 🙂

  7. […] ya, sebut pasal kerja.  Aku telah menarik balik perletakan jawatan.  Tiga tuntutan aku, walaupun bukan 100% seperti yang aku mahu, telah dipersetujui oleh […]

  8. […] 4, 2007 Cerita orang makan gaji (6) Posted by mudin001 under Kerjaya  Tiga tuntutan yang aku maksudkan sebelum ini adalah seperti […]

Tinggalkan Jawapan

