Ibu Lina Joy dalam Forward

IMAGE_00514 IMAGE_00513

Majalah Forward keluaran September 2007 ada memuatkan cerita tentang ibu Lina Joy. Ceritanya lebih kurang sahaja dengan apa yang diceritakan oleh bapa saudara Lina Joy di forum Islam dan Cabaran Semasa bulan lalu.  Kepada yang tidak berpeluang hadir ke forum tersebut bolehlah mendapatkan naskhah ini.

For a Muslim like Kalthum, having an apostate daughter weighs heavily on her religious beliefs but she is a mother.

“No matter what has happened, Alin is still my daughter. Please pray in the enlightened month of Ramadhan that she comes back to her family,” she says.

Ya, bukan sahaja kembali kepada keluarganya. Tapi lebih lagi, kembali kepada Islam. Sama-samalah kita doakan. Amin.

Pelajar MMU bunuh diri. Ini dah kes keberapa ya? Something wrong somewhere…

Advertisements

3 Respons

  1. kawan aku dulu dia minat satu budak perempuan neh, dan budak tu pun suka dia, siannya, sebelum sempat dia bagi tau budak tu… budak tu dah terjun pelet kat kelumpo… kawan aku masa tu dah la dekat benar nak pereksa…

    mengikut cerita budak tu terjun tu dari rumah kosong kat atas rumah dia, sebelum tu memang dah ada kes terjun dari rumah tu…

    Tok Mudin: kenapa dia terjun?

  2. err.. enchek mudin yg baik hati. Boleh beritahu di mana boleh saya dapatkan versi online artikel itu? teringin gak nak membaca 🙂

    Tok Mudin: err… cik khairyn yang baik hati. Tak pastilah ada versi online ke tidak. Macam tak ada jer… 🙂

  3. presher kot… tak siapa tau…
    cuma seminggu sebelum tu dia balik kampung, bagi tau ngan mak dia, tak tahan dengan tekanan kat tempat kerja, dan ada gangguan benda tah…
    kiranya, mak dia nak itu gi teman dia, tapi pasal cuti abes, dia pegi dulu awal dua hari… apanya, belum mak dia naik bas nak gi, dia dah terjun dulu…

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: