[Tag] Cerita aku

Terima kasih kepada ajet66 dan hikmatun kerana menge’tag’ aku. Apa aku kena buat pun aku tak tahu sebenarnya. Dan malas. Kebetulan aku tak ada benda nak tulis sekarang, bolehlah aku layan.

Tentang aku:

  • Dah baca sini belum?
  • Sama seperti hikmatun, aku lahir bulan November. Tak lama lagi tu, bolehlah masing-masing sediakan hadiah. Hikhik! (Aku berkenan dengan kipas USB En Jowopinter tu.)
  • Minggu ni aku kerja malam.
  • Aku peminat Arsenal.  Sekarang aku sedang ketawakan pundit-pundit yang meramalkan kejatuhan Arsenal kerana kehilangan Thierry Henry.  Hahaha!
  • Aku sedang cuba menghabiskan novel The Glass Palace.

Cukuplah tu.

Wassalam.

(Dapatkan blog feed di sini)

Advertisements

5 Respons

  1. alah… nanti kalah la tu arsenal.. go reading!! go wigan!! go derby!! kekekkeke….

  2. chelsea! chelsea!

  3. s’ngor! s’ngor! err salah channel lak.. :p

  4. Er..er… encik teri henri dah jadik pelakon iklan skang. Tu pasal dia dia takmo main bola kat situ. Hak hak hak 😀

  5. HP kena bagi aku komisen ni sebab promosikan kipas angin dia…he he!

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: